yv5MsRuu

90 minutter

Billettpris:
Gratis

Buen og Sparebanken Sør inviterer hele regionens befolkning til GRATIS KONSERT - Trykk på billettlenke for å hente ut billett!

Violet Roads åttende studioalbum «Back on Level One» ble feiret med lansering av en lengre albumturné i sommer, nå kommer bandet tilbake til Buen! Sist de besøkte Buen var under Vinterfestivalen  i 2016 der de bokstavelig talt trollbandt publikum!
Albumet «Back on Level One» er spilt inn i Studio G i Brooklyn i New York, med stjerneprodusent Joel Hamilton (Black Keys, Tom Waits, Sparklehorse, Highly Suspect). Fra albumet har bandet
tidligere sluppet to singler – «I will love you anyway» og «Gold». Førstnevnte ble omtalt av Dagsavisen som en «solid hit» med «et allsangpotensiale som mildt sagt er stort», mens «Gold» er i rotasjon på NRK P1.

Pressen mener:

Terningkast Ingen Violet Road lovet før konserten å farge Buen fiolett. Om de med det mente å sette sitt preg på Mandal og Vinterfestivalen, så klarte de så absolutt det. Avslutningskonserten for årets Vinterfestival ble en formidabel musikalsk suksess.
– l-a.no